Ryhmäliikunta-aikataulu

Virtual-tunnit ajastettavissa milloin vain huomioiden nykyisen ryhmäliikunta-aikataulun.

Tutustu syksyn ryhmäliikunta-aikatauluun tästä. Voimassa alk. 4.9.2017

Aika Nimi ja kuvaus
10:00 - 10:30

Kahvakuula

Helppoa & tehokasta LUE LISÄÄ

(30min) Kahvakuulaharjoittelu on toiminnallista ja vaikuttaa koko kehoon. Kahvakuulla tekeminen on tehokasta lihaskuntoharjoittelua, joka nostaa myös sykettä suoritusjaksoilla tehokkaasti. Sinulla ei tarvitse olla aikaisempaa kokemusta kahvakuulaharjoittelusta.

10:35 - 11:05

Vatsa-selkä

Helppoa & tehokasta LUE LISÄÄ

(30min) Keskivartalo kuntoon! Harjoitetaan pinnallisia ja syviä lihaksia tehokkaasti. Tuo helpotusta alaselän ongelmiin, kohentaa ryhtiä ja hoikistaa vyötäröä. Sopii kaikille.

15:30-16:00

Core Venyttely 30

Virtual-tunnit LUE LISÄÄ

(30min) Tunnista noin puolet käytetään keskikehoa vahvistaviin harjoitteisiin ja noin puolet tunnista rentoudutaan venytellen. Tunti sopii kaikille.

16:30- 17:15

RVP 45

Helppoa & tehokasta LUE LISÄÄ

(45min) Lämmittelynä helppoa askellusta, jonka jälkeen harjoitetaan tehokkaasti reiden-, vatsan sekä pakaran alueen lihaksia. Tehotreeni näille lihasryhmille! Sopii kaikille.

17:20- 18:05

Fitness Pilates®

Keho ja mieli LUE LISÄÄ

(45min) Pilates-tekniikkaan perustuva ryhmäliikuntamuoto. Oikean suoritus- ja hengitystekniikan avulla vapautat kehosi kireyksistä ja vahvistat ryhtiä ylläpitäviä lihaksia. Rauhallinen ilmapiiri ja omaan tahtiin tehtävät liikkeet takaavat sen, että jokainen pääsee tuntiin mukaan. Sopii kaikille.

18:15 - 18:45

HIIT 30

Liikettä ja riemua LUE LISÄÄ

(30min) Treeni, joka tuntuu! Aerobista kuntoa korkealla intensiteetillä kehittävä intervalliharjoitus, joka tehdään oman kehon painolla. Tunti sopii sinulle, joka haluat saavuttaa paljon lyhyessä ajassa. Tunti sisältää hyppyjä.

19:00 - 20:00

Bodypump®

Helppoa & tehokasta LUE LISÄÄ

(60min) Les Mills- konseptitunti. Lihaskuntotunti, jossa vahvistetaan kehon suurimpia lihasryhmiä levytangolla- ja painoilla tehtävillä liikkeillä, kuten jalkakyykyillä, penkki- ja pystypunnerruksilla, hauiskäännöillä ja maastavedoilla. Sopii kaikille.

20:15 - 21.00

Jooga 45

Virtual-tunnit LUE LISÄÄ

(45min) Joogatunnilla tehdään monista eri joogamuodoista tuttuja asentoja eli asanoita. Jooga ei ole venyttelyä, ja kankeimmallekin löytyy sopivat liikemuunnelmat, jotka lisäävät liikkuvuutta turvallisesti ajan mittaan. Jooga
tähtää vartalon suoriin linjauksiin ja parantaa ryhtiä. Kehonhuollollinen joogatunti tukee oivallisesti kaikkea muuta liikuntaa. Aiempaa kokemusta joogasta ei tarvita.

Aika Nimi ja kuvaus
10:00 - 10:45

SH`BAM®

Liikettä ja riemua LUE LISÄÄ

(45min) Les Mills- konseptitunti. Hikinen ja hauska tanssitunti, jossa jammaillaan erilaisia tanssityylejä. Tanssikokemusta osallistujilla ei tarvitse olla lainkaan, halu hullutella ja nauttia hikisestä liikkumisesta on suositeltavaa. Tunti sopii vasta-alkajalle ja kokeneemmalle kuntoilijalle.

11:30 - 12:15

Fitness Pilates®

Keho ja mieli LUE LISÄÄ

(45min) Pilates-tekniikkaan perustuva ryhmäliikuntamuoto. Oikean suoritus- ja hengitystekniikan avulla vapautat kehosi kireyksistä ja vahvistat ryhtiä ylläpitäviä lihaksia. Rauhallinen ilmapiiri ja omaan tahtiin tehtävät liikkeet takaavat sen, että jokainen pääsee tuntiin mukaan. Sopii kaikille.

15:30 - 16.30

Bodypump®

Virtual-tunnit LUE LISÄÄ

(30min/60min) Lihaskuntotunti, jossa vahvistetaan kehon suurimpia lihasryhmiä levytangolla- ja painoilla tehtävillä liikkeillä, kuten jalkakyykyillä, penkki- ja pystypunnerruksilla, hauiskäännöillä ja maastavedoilla.

17:00-18:00

Fascial®

Keho ja mieli LUE LISÄÄ

(60min) Kokonaisvaltaista toiminnallista liikkuvuus- ja liikehallintaharjoittelua, jonka tavoitteena on voimantuoton, tasapainon ja koordinaation sekä liikkuvuuden parantaminen. Keskeisiä tavoitteita tunnilla ovat rentoutuminen, rauhoittuminen ja keskittyminen. Harjoittelu tapahtuu rauhallisessa, tunnelmallisessa ympäristössä oman kehon rytmissä. Sopii kaikille.

18:15-18:45

Kahvakuula

Helppoa & tehokasta LUE LISÄÄ

(30min) Kahvakuulaharjoittelu on toiminnallista ja vaikuttaa koko kehoon. Kahvakuulla tekeminen on tehokasta lihaskuntoharjoittelua, joka nostaa myös sykettä suoritusjaksoilla tehokkaasti. Sinulla ei tarvitse olla aikaisempaa kokemusta kahvakuulaharjoittelusta.

18:50-19:35

Body Interval

Helppoa & tehokasta LUE LISÄÄ

(45min) Tehokas paketti koko kropalle! Tunnilla vuorotellaan sykkeennostolla ja lihaskuntoliikkeillä. Tehokasta tekemistä perusaskelin. Vaihtoehtoisesti voit tehdä askeleet hypyillä. Lihaskunto-osuudet ovat lyhyet mutta
tehokkaat. Sopii kaikille

19:45-20:30

Core Boxing 45

Virtual-tunnit LUE LISÄÄ

(45min) Core & Boxing tunti on intervallitunti, jossa sykkeitä nostetaan nyrkkeilyosuuksien aikana ja lasketellaan hetkellisesti pystyasennossa tehtävien keskikehoa vahvistavien liikkeiden aikana. Mukana lyhyitä tanssillisia osioita johdattamassa seuraavaan osioon. Noin 10min lämmittelyn jälkeen alkaa tunnin vauhdikkaampi osuus, joka kestää 20-25min. Lopuksi jäähdyttely ja palauttavat venytykset.

Aika Nimi ja kuvaus
7:00-7:45

Jooga 45

Virtual-tunnit LUE LISÄÄ

(45min) Joogatunnilla tehdään monista eri joogamuodoista tuttuja asentoja eli asanoita. Jooga ei ole venyttelyä, ja kankeimmallekin löytyy sopivat liikemuunnelmat, jotka lisäävät liikkuvuutta turvallisesti ajan mittaan. Jooga tähtää vartalon suoriin linjauksiin ja parantaa ryhtiä. Kehonhuollollinen joogatunti tukee oivallisesti kaikkea muuta liikuntaa. Aiempaa kokemusta joogasta ei tarvita.

11:00 - 12:00

Fascial®

Keho ja mieli LUE LISÄÄ

(60min) Kokonaisvaltaista toiminnallista liikkuvuus- ja liikehallintaharjoittelua, jonka tavoitteena on voimantuoton, tasapainon ja koordinaation sekä liikkuvuuden parantaminen. Keskeisiä tavoitteita tunnilla ovat rentoutuminen, rauhoittuminen ja keskittyminen. Harjoittelu tapahtuu rauhallisessa, tunnelmallisessa ympäristössä oman kehon rytmissä. Sopii kaikille.

13:00 - 15:00

Ryhmäliikuntasali varattu

Sali varattu LUE LISÄÄ

Ryhmäliikuntasali varattu

15:20-16:05

Core Boxing 45

Virtual-tunnit LUE LISÄÄ

(45min) Core & Boxing tunti on intervallitunti, jossa sykkeitä nostetaan nyrkkeilyosuuksien aikana ja lasketellaan hetkellisesti pystyasennossa tehtävien keskikehoa vahvistavien liikkeiden aikana. Mukana lyhyitä tanssillisia osioita johdattamassa seuraavaan osioon. Noin 10min lämmittelyn jälkeen alkaa tunnin vauhdikkaampi osuus, joka kestää 20-25min. Lopuksi jäähdyttely ja palauttavat venytykset.

16:10-16:40

Core Venyttely 30

Virtual-tunnit LUE LISÄÄ

(30min) Tunnista noin puolet käytetään keskikehoa vahvistaviin harjoitteisiin ja noin puolet tunnista rentoudutaan venytellen. Tunti sopii kaikille.

17:00 - 18:00

Bodypump®

Helppoa & tehokasta LUE LISÄÄ

(60min) Lihaskuntotunti, jossa vahvistetaan kehon suurimpia lihasryhmiä levytangolla- ja painoilla tehtävillä liikkeillä, kuten jalkakyykyillä, penkki- ja pystypunnerruksilla, hauiskäännöillä ja maastavedoilla.

18:15 - 19:00

RVP 45

Helppoa & tehokasta LUE LISÄÄ

(45min) Lämmittelynä helppoa askellusta, jonka jälkeen harjoitetaan tehokkaasti reiden-, vatsan sekä pakaran alueen lihaksia. Tehotreeni näille lihasryhmille! Sopii kaikille.

Aika Nimi ja kuvaus
10:00 - 11:00

Bodypump®

Helppoa & tehokasta LUE LISÄÄ

(60min) Lihaskuntotunti, jossa vahvistetaan kehon suurimpia lihasryhmiä levytangolla- ja painoilla tehtävillä liikkeillä, kuten jalkakyykyillä, penkki- ja pystypunnerruksilla, hauiskäännöillä ja maastavedoilla.

11:30 - 12:30

Leidit 60+

Helppoa & tehokasta LUE LISÄÄ

(60min) Leidit-ryhmäliikuntatunti on suunniteltu yli 60-vuotiaille. Tunti sisältää lihaskuntoa, venyttelyä ja tasapainoharjoittelua usein kuntopiirin muodossa. Mukavaa musiikkia ja reipasta menoa. Sinulla ei tarvitse olla aiempaa kokemusta ryhmäliikunnasta.

16:30-17:15

Zumba Gold®

Liikettä ja riemua LUE LISÄÄ

(45min) Tunti kaikille, jotka nauttivat energisestä ilmapiiristä ja mukaansatempaavasta musiikista. Tunnilla liikutaan hieman rauhallisemmassa tahdissa, hikeä ja tehoa silti vähentämättä. Sopii kaikille.

17:20-18:05

Jooga 45

Virtual-tunnit LUE LISÄÄ

(45min) Joogatunnilla tehdään monista eri joogamuodoista tuttuja asentoja eli asanoita. Jooga ei ole venyttelyä, ja kankeimmallekin löytyy sopivat liikemuunnelmat, jotka lisäävät liikkuvuutta turvallisesti ajan mittaan. Jooga tähtää vartalon suoriin linjauksiin ja parantaa ryhtiä. Kehonhuollollinen joogatunti tukee oivallisesti kaikkea muuta liikuntaa. Aiempaa kokemusta joogasta ei tarvita.

18:40 - 19:10

Vatsa Selkä

Helppoa & tehokasta LUE LISÄÄ

(30min) Keskivartalo kuntoon! Harjoitetaan pinnallisia ja syviä lihaksia tehokkaasti. Tuo helpotusta alaselän ongelmiin, kohentaa ryhtiä ja hoikistaa vyötäröä. Sopii kaikille.

19:15-20:15

Bodycombat®

Liikettä ja riemua LUE LISÄÄ

(60min) Eri itsepuolustuslajeista vaikutteita saanut treeni, joka haastaa kuntosi ja lihaksesi nostaen samalla energiatasosi kattoon. Lisätehoa tuovat mukaansatempaava musiikki ja motivoiva ohjaaja.

Aika Nimi ja kuvaus
7:00 - 8:00

Bodybalance®

Keho ja mieli LUE LISÄÄ

(60min) Jooga-, pilates- ja tai chi-liikkeistä vaikutteita saanut tunti, joka lisää liikkuvuutta, vahvistaa lihaksia, parantaa keskittymiskykyä ja rauhoittaa mieltä. Sopii kaikille.

15:30-16:15

LAVIS®

Liikettä ja riemua LUE LISÄÄ

(45min) LAVIS-lavatanssijumppa on uusi hauska, helppo ja hikinen liikuntamuoto, joka perustuu lavatanssiaskeleiden ja jumpan välimuotoon. LAVISta tanssitaan yksin, joten ei ole vaaraa että kukaan talloo varpaille. Tunnilla tanssitaan tuttuja lavatanssilajeja kuten humppa, jenkka, rock/jive, cha cha ja samba. Hauskaa ja hikistä. Sopii kaikille..

17:15 - 17:45

HIIT 30

Liikettä ja riemua LUE LISÄÄ

(30min) Treeni, joka tuntuu! Aerobista kuntoa korkealla intensiteetillä kehittävä intervalliharjoitus, joka tehdään oman kehon painolla. Tunti sopii sinulle, joka haluat saavuttaa paljon lyhyessä ajassa. Tunti sisältää hyppyjä.

19:30 - 20:30

Bodypump®

Virtual-tunnit LUE LISÄÄ

(30min/60min) Lihaskuntotunti, jossa vahvistetaan kehon suurimpia lihasryhmiä levytangolla- ja painoilla tehtävillä liikkeillä, kuten jalkakyykyillä, penkki- ja pystypunnerruksilla, hauiskäännöillä ja maastavedoilla.

Aika Nimi ja kuvaus
10:00 - 11:00

Bodypump®

Helppoa & tehokasta LUE LISÄÄ

(30min/60min) Lihaskuntotunti, jossa vahvistetaan kehon suurimpia lihasryhmiä levytangolla- ja painoilla tehtävillä liikkeillä, kuten jalkakyykyillä, penkki- ja pystypunnerruksilla, hauiskäännöillä ja maastavedoilla.

Aika Nimi ja kuvaus
18:10 - 18:55

RVP 45

Helppoa & tehokasta LUE LISÄÄ

(45min) Lämmittelynä helppoa askellusta, jonka jälkeen harjoitetaan tehokkaasti reiden-, vatsan sekä pakaran alueen lihaksia. Tehotreeni näille lihasryhmille! Sopii kaikille.

19:00 - 20:00

Bodybalance®

Keho ja mieli LUE LISÄÄ

(30/60min) Jooga-, pilates- ja tai chi-liikkeistä vaikutteita saanut tunti, joka lisää liikkuvuutta, vahvistaa lihaksia, parantaa keskittymiskykyä ja rauhoittaa mieltä. Sopii kaikille.

MOVET
LADIES

  • Kurjenmäenkatu 3, 20700 Turku
    info@movetladies.fi
  • Myynti: puh. 040-775 8437, 040-775 8425
  • Vastaanotto: p. 040-775 8427 • info@movetladies.fi
  • Avoinna: ma–to 15.00–19.00, pe 10.00–16.00
    Avainkortilla joka päivä 5.00–23.00

LIITY UUTISKIRJE LISTALLE

Pysyt ajantasalla ajankohtaisista eduista ja asioistamme.