Ryhmäliikunta-aikataulu

Ryhmäliikunta-aikataulu

Virtual-tunnit ajastettavissa milloin vain huomioiden nykyisen ryhmäliikunta-aikataulun.

Kesän aikataulu voimassa 13.5. alkaen. Tulosta tai tallenna tästä.

*Tunti tauolla 23.6.-31.7.

HEINÄKUUN MUUTOKSET:

  • ti 2.7. Pilateksen tilalla kehonhuolto klo 11.30-12.15 (Janette)
  • ti 9.7. M.A.X.:n tilalla HIIT klo 17.15-17.45 (Janette)
  • pe 12.7. M.A.X.:n tilalla HIIT klo 9.30-10.00 (Janette)
  • ti 16.7. M.A.X.:n tilalla HIIT klo 17.15-17.45 (Janette)
  • to 25.7. FasciaMethodin tilalla Pilates/kehonhuolto klo 11.15-12.15 (Nana?)
  • ti 30.7. Barre Moven tilalla BARRE klo 10.00-10.45 (Svetlana)
  • ke 31.7. Barre Moven tilalla ”JOOGA-BALETTI” klo 19.00-19.45(Ronja)

Aika Nimi ja kuvaus
10:00 - 10:30

Kahvakuula

Helppoa & tehokasta LUE LISÄÄ

(30min) Kahvakuulaharjoittelu on toiminnallista ja vaikuttaa koko kehoon. Kahvakuulla tekeminen on tehokasta lihaskuntoharjoittelua, joka nostaa myös sykettä suoritusjaksoilla tehokkaasti. Sinulla ei tarvitse olla aikaisempaa kokemusta kahvakuulaharjoittelusta.

10:35 - 11:05

Vatsa Selkä

Helppoa & tehokasta LUE LISÄÄ

(30min) Keskivartalo kuntoon! Harjoitetaan pinnallisia ja syviä lihaksia tehokkaasti. Tuo helpotusta alaselän ongelmiin, kohentaa ryhtiä ja hoikistaa vyötäröä. Sopii kaikille.

16:30-17:15

*Zumba®

Keho ja mieli LUE LISÄÄ

(45min)Energistä, hauskaa ja tehokasta tanssillista liikuntaa, jossa jokainen pysyy mukana ja onnistuu! Musiikkina on sekä latinalaista, että kansainvälistä tanssimusiikkia. Saat kestävyysharjoittelun edut ja nautit tanssin ilosta! Sopii myös vasta-alkajille..

17:20- 18:20

FasciaMethod®

Liikettä ja riemua LUE LISÄÄ

(60min) Kokonaisvaltaista toiminnallista liikkuvuus- ja liikehallintaharjoitte-lua, jonka tavoitteena on voimantuoton, tasapainon ja koordinaation sekä liikkuvuuden parantaminen. Keskeisiä tavoitteita tunnilla ovat rentoutumi-nen, rauhoittuminen ja keskittyminen. Harjoittelu tapahtuu rauhallisessa, tunnelmallisessa ympäristössä oman kehon rytmissä. Sopii kaikille.

18:30-19:00

Bodycombat®30

Virtual-tunnit LUE LISÄÄ

(30min/60 min) Les Mills- konseptitunti. Itsepuolustuslajeihin pohjautuva tunti, jonka liikkeissä näkyy mm. karate, kung-fu ja thaiboxing. Mukaansatempaavan musiikin tahdissa tehdyt lyönnit ja potkut parantavat sekä kuntoa että lihaskestävyyttä. Sopii kaikille.

19:15-20:15

Bodypump®

Helppoa & tehokasta LUE LISÄÄ

(60min) Les Mills konseptitunti. Lihaskuntotunti, jossa vahvistetaan kehon suurimpia lihasryhmiä levytangolla- ja painoilla tehtävillä liikkeillä, kuten jalkakyykyillä, penkki- ja pystypunnerruksilla, hauiskäännöillä ja maastavedoilla.

Aika Nimi ja kuvaus
10:00-10:45

Barre Move®

Helppoa & tehokasta LUE LISÄÄ

(45min) Barre Move®-tunnilla yhdistyvät klassinen baletti, jooga sekä toiminnallinen harjoittelu. Tehokas, mutta lempeä tapa harjoituttaa hyvää ryhtiä, voimaa, liikkuvuutta ja tasapainoa. Edistää kehontuntemusta ja kehonhallintaa. Et tarvitse aikaisempaa balettitaustaa, vaan tunti sopii kaikille.

11:15 - 12:00

Fitness Pilates

Keho ja mieli LUE LISÄÄ

(45min) Pilates-tekniikkaan perustuva ryhmäliikuntamuoto. Oikean suoritus- ja hengitystekniikan avulla vapautat kehosi kireyksistä ja vahvistat ryhtiä ylläpitäviä lihaksia. Rauhallinen ilmapiiri ja omaan tahtiin tehtävät liikkeet takaavat sen, että jokainen pääsee tuntiin mukaan. Sopii kaikille.

13:00-15:00

Ryhmäliikuntatila varattu

Sali varattu LUE LISÄÄ

Ryhmäliikuntatila varattu klo 13.00-15.00.

17:15-17.45

M.A.X.®

Liikettä ja riemua LUE LISÄÄ

(30 min) M.A.X. on intensiivinen koko kehoa muokkaava ryhmäliikuntatunti, jossa hyödynnetään step-lautaa. Tämä supertehokas treeni kehittää lihashermotusta, kestävyyttä, voimaa sekä koordinaatiota. Tuntia voi verrata sporttiseen porrastreeniin. Rasvanpoltto on taattua! GO to the M.A.X.!

18:00-19:00

BODYBALANCE®

Keho ja mieli LUE LISÄÄ

(45min) Core & Boxing tunti on intervallitunti, jossa sykkeitä nostetaan nyrkkeilyosuuksien aikana ja lasketellaan hetkellisesti pystyasennossa tehtävien keskikehoa vahvistavien liikkeiden aikana. Mukana lyhyitä tanssillisia osioita johdattamassa seuraavaan osioon. Noin 10min lämmittelyn jälkeen alkaa tunnin vauhdikkaampi osuus, joka kestää 20-25min. Lopuksi jäähdyttely ja palauttavat venytykset.

Aika Nimi ja kuvaus
10:00-10:45

Zumba®

Liikettä ja riemua LUE LISÄÄ

(45min)Energistä, hauskaa ja tehokasta tanssillista liikuntaa, jossa jokainen pysyy mukana ja onnistuu! Musiikkina on sekä latinalaista, että kansainvälistä tanssimusiikkia. Saat kestävyysharjoittelun edut ja nautit tanssin ilosta! Sopii myös vasta-alkajille.

11:15 - 12:15

Leidit 60+

Helppoa & tehokasta LUE LISÄÄ

(60min) Leidit-ryhmäliikuntatunti on suunniteltu yli 60-vuotiaille. Tunti sisältää lihaskuntoa, venyttelyä ja tasapainoharjoittelua usein kuntopiirin muodossa. Mukavaa musiikkia ja reipasta menoa. Sinulla ei tarvitse olla aiempaa kokemusta ryhmäliikunnasta.

15.30-16.15

Core Boxing

Virtual-tunnit LUE LISÄÄ

(45min) Core & Boxing tunti on intervallitunti, jossa sykkeitä nostetaan nyrkkeilyosuuksien aikana ja lasketellaan hetkellisesti pystyasennossa tehtävien keskikehoa vahvistavien liikkeiden aikana. Mukana lyhyitä tanssillisia osioita johdattamassa seuraavaan osioon. Noin 10min lämmittelyn jälkeen alkaa tunnin vauhdikkaampi osuus, joka kestää 20-25min. Lopuksi jäähdyttely ja palauttavat venytykset.

17:00-18:00

Bodypump®

Helppoa & tehokasta LUE LISÄÄ

(60min) Les Mills- konseptitunti. Lihaskuntotunti, jossa vahvistetaan kehon suurimpia lihasryhmiä levytangolla- ja painoilla tehtävillä liikkeillä, kuten jalkakyykyillä, penkki- ja pystypunnerruksilla, hauiskäännöillä ja maastavedoilla.

18:15-18:45

SH`BAM®

Virtual-tunnit LUE LISÄÄ

(30min/45min) Les Mills- konseptitunti. Hikinen ja hauska tanssitunti, jossa jammaillaan erilaisia tanssityylejä. Tanssikokemusta osallistujilla ei tarvitse olla lainkaan, halu hullutella ja nauttia hikisestä liikkumisesta on suositeltavaa. Tunti sopii vasta-alkajalle ja kokeneemmalle kuntoilijalle.

19:00-19:45

Barre Move®

Keho ja mieli LUE LISÄÄ

(45min) Barre Move®-tunnilla yhdistyvät klassinen baletti, jooga sekä toiminnallinen harjoittelu. Tehokas, mutta lempeä tapa harjoituttaa hyvää ryhtiä, voimaa, liikkuvuutta ja tasapainoa. Edistää kehontuntemusta ja kehonhallintaa. Et tarvitse aikaisempaa balettitaustaa, vaan tunti sopii kaikille.

Aika Nimi ja kuvaus
10:00-10:45

Suomijumppa

Liikettä ja riemua LUE LISÄÄ

(45min)  Helppo ja hauska tunti menevän kotimaisen musiikin tahdissa. Tunti sisältää helppoa askellusta, ilman hyppyjä/vaikeita askelkuvioita sekä lihaskunto-osuuden. Loistava kunnonkohotustunti.

11:15 - 12:15

FasciaMethod®

Keho ja mieli LUE LISÄÄ

(60min) Kokonaisvaltaista toiminnallista liikkuvuus- ja liikehallintaharjoitte-lua, jonka tavoitteena on voimantuoton, tasapainon ja koordinaation sekä liikkuvuuden parantaminen. Keskeisiä tavoitteita tunnilla ovat rentoutumi-nen, rauhoittuminen ja keskittyminen. Harjoittelu tapahtuu rauhallisessa, tunnelmallisessa ympäristössä oman kehon rytmissä. Sopii kaikille.

17:00-17:30

RVP30

Liikettä ja riemua LUE LISÄÄ

(30min) Lämmittelynä helppoa askellusta, jonka jälkeen harjoitetaan tehokkaasti reiden-, vatsan- sekä pakaran alueen lihaksia. Tehotreeni näille lihasryhmille. Sopii kaikille.

17:35-18:05

Vatsa Selkä

Helppoa & tehokasta LUE LISÄÄ

(30min) Keskivartalo kuntoon! Harjoitetaan pinnallisia ja syviä lihaksia tehokkaasti. Tuo helpotusta alaselän ongelmiin, kohentaa ryhtiä ja hoikistaa vyötäröä. Sopii kaikille.

18:15-19:15

BODYCOMBAT®

Liikettä ja riemua LUE LISÄÄ

(60 min) Les Mills- konseptitunti. Itsepuolustuslajeihin pohjautuva tunti, jonka liikkeissä näkyy mm. karate, kung-fu ja thaiboxing. Mukaansatempaavan musiikin tahdissa tehdyt lyönnit ja potkut parantavat sekä kuntoa että lihaskestävyyttä. Sopii kaikille.

Aika Nimi ja kuvaus
9:30-10:00

M.A.X.®

Liikettä ja riemua LUE LISÄÄ

(30 min) M.A.X. on intensiivinen koko kehoa muokkaava ryhmäliikuntatunti, jossa hyödynnetään step-lautaa. Tämä supertehokas treeni kehittää lihashermotusta, kestävyyttä, voimaa sekä koordinaatiota. Tuntia voi verrata sporttiseen porrastreeniin. Rasvanpoltto on taattua! GO to the M.A.X.!

15:30-16:15

RVP45

Helppoa & tehokasta LUE LISÄÄ

(45min) Lämmittelynä helppoa askellusta, jonka jälkeen harjoitetaan tehokkaasti reiden-, vatsan- sekä pakaran alueen lihaksia. Tehotreeni näille lihasryhmille. Sopii kaikille.

19:00-19:45

SH`BAM®

Virtual-tunnit LUE LISÄÄ

(30min/45min) Les Mills- konseptitunti. Hikinen ja hauska tanssitunti, jossa jammaillaan erilaisia tanssityylejä. Tanssikokemusta osallistujilla ei tarvitse olla lainkaan, halu hullutella ja nauttia hikisestä liikkumisesta on suositeltavaa. Tunti sopii vasta-alkajalle ja kokeneemmalle kuntoilijalle.

Aika Nimi ja kuvaus
10:00 - 11:00

Bodypump®

Helppoa & tehokasta LUE LISÄÄ

(60min) Les Mills- konseptitunti. Lihaskuntotunti, jossa vahvistetaan kehon suurimpia lihasryhmiä levytangolla- ja painoilla tehtävillä liikkeillä, kuten jalkakyykyillä, penkki- ja pystypunnerruksilla, hauiskäännöillä ja maastavedoilla.  

16:00-16:45

Dance Mix

Virtual-tunnit LUE LISÄÄ

(45min) Tanssitunti, jonka tarkoituksena on pitää hauskaa ja liikkua musiikin johdolla. Erilaisia musiikin johdolla tehtäviä tanssikuvioita. Tanssi parantaa kehon koordinaatiota hikoilun ja hauskanpidon lomassa. Tunti sopii kaikille.

17:00-17:30

Bodypump®

Virtual-tunnit LUE LISÄÄ

(30min/60min) Les Mills- konseptitunti. Lihaskuntotunti, jossa vahvistetaan kehon suurimpia lihasryhmiä levytangolla- ja painoilla tehtävillä liikkeillä, kuten jalkakyykyillä, penkki- ja pystypunnerruksilla, hauiskäännöillä ja maastavedoilla.

Aika Nimi ja kuvaus
16:30-17:15

Core Boxing

Virtual-tunnit LUE LISÄÄ

(45min) Core & Boxing tunti on intervallitunti, jossa sykkeitä nostetaan nyrkkeilyosuuksien aikana ja lasketellaan hetkellisesti pystyasennossa tehtävien keskikehoa vahvistavien liikkeiden aikana. Mukana lyhyitä tanssillisia osioita johdattamassa seuraavaan osioon. Noin 10min lämmittelyn jälkeen alkaa tunnin vauhdikkaampi osuus, joka kestää 20-25min. Lopuksi jäähdyttely ja palauttavat venytykset.

18:00-18:45

*RVP 45

Helppoa & tehokasta LUE LISÄÄ

(45min) Lämmittelynä helppoa askellusta, jonka jälkeen harjoitetaan tehokkaasti reiden-, vatsan- sekä pakaran alueen lihaksia. Tehotreeni näille lihasryhmille. Sopii kaikille.

19:00 - 20:00

Bodybalance®

Keho ja mieli LUE LISÄÄ

(60min) Les Mills-konseptitunti. Jooga-, pilates- ja tai chi-liikkeistä vaikutteita saanut tunti, joka lisää liikkuvuutta, vahvistaa lihaksia, parantaa keskittymiskykyä ja rauhoittaa mieltä. Sopii kaikille.

MOVET
LADIES

  • Kurjenmäenkatu 3, 20700 Turku
    info@movetladies.fi
  • Myynti: puh. 040-775 8437, 040-775 8425
  • Vastaanotto: p. 040-775 8427 • info@movetladies.fi
  • Avoinna: ma–to 15.00–19.00, pe 10.00–16.00
    Avainkortilla joka päivä 5.00–23.00
    Naisten kuntosali Turku & Kaarina

LIITY UUTISKIRJE LISTALLE

Pysyt ajantasalla ajankohtaisista eduista ja asioistamme.

Katso huimat HeinäALE-tarjoukset!

Esim. 6kk päiväasiakkuus kertamaksulla 199€ (ovh. 299€ sis. ryhmäliikunnan ja kuntosalin)

LUE LISÄÄ JA OSTA TÄÄLTÄ

www.kauppa.movetladies.fi