Ryhmäliikunta-aikataulu

Ryhmäliikunta-aikataulu

Virtual-tunnit ajastettavissa milloin vain huomioiden nykyisen ryhmäliikunta-aikataulun.

Syyskauden aikataulu astuu voimaan ma 2.9. alk. Voit katsoa sen TÄSTÄ

    Aika Nimi ja kuvaus
    09:30-10:00

    Kahvakuula

    Helppoa & tehokasta LUE LISÄÄ

    (30min) Kahvakuulaharjoittelu on toiminnallista ja vaikuttaa koko kehoon. Kahvakuulla tekeminen on tehokasta lihaskuntoharjoittelua, joka nostaa myös sykettä suoritusjaksoilla tehokkaasti. Sinulla ei tarvitse olla aikaisempaa kokemusta kahvakuulaharjoittelusta.

    10:05 - 10:35

    Vatsa Selkä

    Helppoa & tehokasta LUE LISÄÄ

    (30min) Keskivartalo kuntoon! Harjoitetaan pinnallisia ja syviä lihaksia tehokkaasti. Tuo helpotusta alaselän ongelmiin, kohentaa ryhtiä ja hoikistaa vyötäröä. Sopii kaikille.

    15:30-16:15

    Pilates

    Keho ja mieli LUE LISÄÄ

    (45min) Pilates-tekniikkaan perustuva ryhmäliikuntamuoto. Oikean suoritus- ja hengitystekniikan avulla vapautat kehosi kireyksistä ja vahvistat ryhtiä ylläpitäviä lihaksia. Rauhallinen ilmapiiri ja omaan tahtiin tehtävät liikkeet takaavat sen, että jokainen pääsee tuntiin mukaan. Sopii kaikille.

    16:30-17:00

    Bodycombat®30

    Virtual-tunnit LUE LISÄÄ

    (30min/60 min) Les Mills- konseptitunti. Itsepuolustuslajeihin pohjautuva tunti, jonka liikkeissä näkyy mm. karate, kung-fu ja thaiboxing. Mukaansatempaavan musiikin tahdissa tehdyt lyönnit ja potkut parantavat sekä kuntoa että lihaskestävyyttä. Sopii kaikille.

    17:10-18:10

    Bodypump®

    Helppoa & tehokasta LUE LISÄÄ

    (60min) Les Mills konseptitunti. Lihaskuntotunti, jossa vahvistetaan kehon suurimpia lihasryhmiä levytangolla- ja painoilla tehtävillä liikkeillä, kuten jalkakyykyillä, penkki- ja pystypunnerruksilla, hauiskäännöillä ja maastavedoilla.

    18:20-19:05

    Dance Mix

    Liikettä ja riemua LUE LISÄÄ

    (45min) Tanssitunti, jonka tarkoituksena on pitää hauskaa ja liikkua musiikin tahdissa. Tanssi parantaa kehon koordinaatiota hikoilun ja hauskanpidon lomassa. Tunti sopii kaikille.

    19:10-20:10

    FasciaMethod®

    Keho ja mieli LUE LISÄÄ

    (60min) Kokonaisvaltaista toiminnallista liikkuvuus- ja liikehallintaharjoitte-lua, jonka tavoitteena on voimantuoton, tasapainon ja koordinaation sekä liikkuvuuden parantaminen. Keskeisiä tavoitteita tunnilla ovat rentoutumi-nen, rauhoittuminen ja keskittyminen. Harjoittelu tapahtuu rauhallisessa, tunnelmallisessa ympäristössä oman kehon rytmissä. Sopii kaikille.

    Aika Nimi ja kuvaus
    10:00-10:45

    Barre Move®

    Helppoa & tehokasta LUE LISÄÄ

    (45min) Barre Move®-tunnilla yhdistyvät klassinen baletti, jooga sekä toiminnallinen harjoittelu. Tehokas, mutta lempeä tapa harjoituttaa hyvää ryhtiä, voimaa, liikkuvuutta ja tasapainoa. Edistää kehontuntemusta ja kehonhallintaa. Et tarvitse aikaisempaa balettitaustaa, vaan tunti sopii kaikille.

    11:15 - 12:00

    Pilates

    Keho ja mieli LUE LISÄÄ

    (45min) Pilates-tekniikkaan perustuva ryhmäliikuntamuoto. Oikean suoritus- ja hengitystekniikan avulla vapautat kehosi kireyksistä ja vahvistat ryhtiä ylläpitäviä lihaksia. Rauhallinen ilmapiiri ja omaan tahtiin tehtävät liikkeet takaavat sen, että jokainen pääsee tuntiin mukaan. Sopii kaikille.

    13:00-15:00

    Ryhmäliikuntatila varattu

    Sali varattu LUE LISÄÄ

    Ryhmäliikuntatila varattu klo 13.00-15.00.

    17:00-17:30

    RVP 30

    Helppoa & tehokasta LUE LISÄÄ

    (30min) Lämmittelynä helppoa askellusta, jonka jälkeen harjoitetaan tehokkaasti reiden-, vatsan- sekä pakaran alueen lihaksia. Tehotreeni näille lihasryhmille. Sopii kaikille.

    17:35-18:05

    M.A.X.®

    Liikettä ja riemua LUE LISÄÄ

    (30 min) M.A.X. on intensiivinen koko kehoa muokkaava ryhmäliikuntatunti, jossa hyödynnetään step-lautaa. Tämä supertehokas treeni kehittää lihashermotusta, kestävyyttä, voimaa sekä koordinaatiota. Tuntia voi verrata sporttiseen porrastreeniin. Rasvanpoltto on taattua! GO to the M.A.X.!

    18:15-19:15

    BODYBALANCE®

    Keho ja mieli LUE LISÄÄ

    (30/60min) Les Mills-konseptitunti. Jooga-, pilates- ja tai chi-liikkeistä vaikutteita saanut tunti, joka lisää liikkuvuutta, vahvistaa lihaksia, parantaa keskittymiskykyä ja rauhoittaa mieltä. Sopii kaikille.

    Aika Nimi ja kuvaus
    10:00-10:45

    Zumba Gold®

    Liikettä ja riemua LUE LISÄÄ

    (45min) Tunti kaikille, jotka nauttivat energisestä ilmapiiristä ja mukaansatempaavasta musiikista. Tunnilla liikutaan hieman rauhallisemmassa tahdissa, hikeä ja tehoa silti vähentämättä. Sopii kaikille.

    11:15 - 12:15

    Leidit 60+

    Helppoa & tehokasta LUE LISÄÄ

    (60min) Leidit-ryhmäliikuntatunti on suunniteltu yli 60-vuotiaille. Tunti sisältää lihaskuntoa, venyttelyä ja tasapainoharjoittelua usein kuntopiirin muodossa. Mukavaa musiikkia ja reipasta menoa. Sinulla ei tarvitse olla aiempaa kokemusta ryhmäliikunnasta.

    15:30-16:15

    Core Boxing

    Virtual-tunnit LUE LISÄÄ

    (45min) Core & Boxing tunti on intervallitunti, jossa sykkeitä nostetaan nyrkkeilyosuuksien aikana ja lasketellaan hetkellisesti pystyasennossa tehtävien keskikehoa vahvistavien liikkeiden aikana. Mukana lyhyitä tanssillisia osioita johdattamassa seuraavaan osioon. Noin 10min lämmittelyn jälkeen alkaa tunnin vauhdikkaampi osuus, joka kestää 20-25min. Lopuksi jäähdyttely ja palauttavat venytykset.

    17:00-17:45

    Barre Move®

    Keho ja mieli LUE LISÄÄ

    (45min) Barre Move®-tunnilla yhdistyvät klassinen baletti, jooga sekä toiminnallinen harjoittelu. Tehokas, mutta lempeä tapa harjoituttaa hyvää ryhtiä, voimaa, liikkuvuutta ja tasapainoa. Edistää kehontuntemusta ja kehonhallintaa. Et tarvitse aikaisempaa balettitaustaa, vaan tunti sopii kaikille.

    18:00-18:30

    SH`BAM®

    Virtual-tunnit LUE LISÄÄ

    (30min/45min) Les Mills- konseptitunti. Hikinen ja hauska tanssitunti, jossa jammaillaan erilaisia tanssityylejä. Tanssikokemusta osallistujilla ei tarvitse olla lainkaan, halu hullutella ja nauttia hikisestä liikkumisesta on suositeltavaa. Tunti sopii vasta-alkajalle ja kokeneemmalle kuntoilijalle.

    18:45-19:45

    Bodypump®

    Helppoa & tehokasta LUE LISÄÄ

    (60min) Les Mills- konseptitunti. Lihaskuntotunti, jossa vahvistetaan kehon suurimpia lihasryhmiä levytangolla- ja painoilla tehtävillä liikkeillä, kuten jalkakyykyillä, penkki- ja pystypunnerruksilla, hauiskäännöillä ja maastavedoilla.

    Aika Nimi ja kuvaus
    10:00-10:45

    Suomijumppa

    Liikettä ja riemua LUE LISÄÄ

    (45min)  Helppo ja hauska tunti menevän kotimaisen musiikin tahdissa. Tunti sisältää helppoa askellusta, ilman hyppyjä/vaikeita askelkuvioita sekä lihaskunto-osuuden. Loistava kunnonkohotustunti.

    11:15 - 12:15

    FasciaMethod®

    Keho ja mieli LUE LISÄÄ

    (60min) Kokonaisvaltaista toiminnallista liikkuvuus- ja liikehallintaharjoitte-lua, jonka tavoitteena on voimantuoton, tasapainon ja koordinaation sekä liikkuvuuden parantaminen. Keskeisiä tavoitteita tunnilla ovat rentoutumi-nen, rauhoittuminen ja keskittyminen. Harjoittelu tapahtuu rauhallisessa, tunnelmallisessa ympäristössä oman kehon rytmissä. Sopii kaikille.

    17:00-17:30

    Kahvakuula

    Helppoa & tehokasta LUE LISÄÄ

    (30min) Kahvakuulaharjoittelu on toiminnallista ja vaikuttaa koko kehoon. Kahvakuulla tekeminen on tehokasta lihaskuntoharjoittelua, joka nostaa myös sykettä suoritusjaksoilla tehokkaasti. Sinulla ei tarvitse olla aikaisempaa kokemusta kahvakuulaharjoittelusta.

    17:35-18:05

    Vatsa Selkä

    Helppoa & tehokasta LUE LISÄÄ

    (30min) Keskivartalo kuntoon! Harjoitetaan pinnallisia ja syviä lihaksia tehokkaasti. Tuo helpotusta alaselän ongelmiin, kohentaa ryhtiä ja hoikistaa vyötäröä. Sopii kaikille.

    18:15-19:15

    BODYCOMBAT®

    Liikettä ja riemua LUE LISÄÄ

    (60 min) Les Mills- konseptitunti. Itsepuolustuslajeihin pohjautuva tunti, jonka liikkeissä näkyy mm. karate, kung-fu ja thaiboxing. Mukaansatempaavan musiikin tahdissa tehdyt lyönnit ja potkut parantavat sekä kuntoa että lihaskestävyyttä. Sopii kaikille.

    19:20-19:45

    Dynaaminen venyttely

    Virtual-tunnit LUE LISÄÄ

    (25min) Rauhallinen kehonhuoltotunti, jossa avataan liikkeen kautta kehon luonnollisia liikeratoja. Toimii lämmittelynä tai treenin jälkeen palauttavana harjoituksena.

    Aika Nimi ja kuvaus
    07:00-07:25

    Jooga 1

    Virtual-tunnit LUE LISÄÄ

    (25min) Uusi, lyhyempi ohjelma joogasta luonnossa.

    9:30-10:00

    M.A.X.®

    Liikettä ja riemua LUE LISÄÄ

    (30 min) M.A.X. on intensiivinen koko kehoa muokkaava ryhmäliikuntatunti, jossa hyödynnetään step-lautaa. Tämä supertehokas treeni kehittää lihashermotusta, kestävyyttä, voimaa sekä koordinaatiota. Tuntia voi verrata sporttiseen porrastreeniin. Rasvanpoltto on taattua! GO to the M.A.X.!

    10:10-10:40

    Bodybalance®30

    Keho ja mieli LUE LISÄÄ

    (30/60min) Les Mills-konseptitunti. Jooga-, pilates- ja tai chi-liikkeistä vaikutteita saanut tunti, joka lisää liikkuvuutta, vahvistaa lihaksia, parantaa keskittymiskykyä ja rauhoittaa mieltä. Sopii kaikille.

    15:30-16:15

    RVP45

    Helppoa & tehokasta LUE LISÄÄ

    (45min) Lämmittelynä helppoa askellusta, jonka jälkeen harjoitetaan tehokkaasti reiden-, vatsan- sekä pakaran alueen lihaksia. Tehotreeni näille lihasryhmille. Sopii kaikille.

    19:00-19:45

    SH`BAM®

    Virtual-tunnit LUE LISÄÄ

    (30min/45min) Les Mills- konseptitunti. Hikinen ja hauska tanssitunti, jossa jammaillaan erilaisia tanssityylejä. Tanssikokemusta osallistujilla ei tarvitse olla lainkaan, halu hullutella ja nauttia hikisestä liikkumisesta on suositeltavaa. Tunti sopii vasta-alkajalle ja kokeneemmalle kuntoilijalle.

    Aika Nimi ja kuvaus
    10:00 - 11:00

    Bodypump®

    Helppoa & tehokasta LUE LISÄÄ

    (60min) Les Mills- konseptitunti. Lihaskuntotunti, jossa vahvistetaan kehon suurimpia lihasryhmiä levytangolla- ja painoilla tehtävillä liikkeillä, kuten jalkakyykyillä, penkki- ja pystypunnerruksilla, hauiskäännöillä ja maastavedoilla.  

    16:00-16:45

    Dance Mix

    Virtual-tunnit LUE LISÄÄ

    (45min) Tanssitunti, jonka tarkoituksena on pitää hauskaa ja liikkua musiikin johdolla. Erilaisia musiikin johdolla tehtäviä tanssikuvioita. Tanssi parantaa kehon koordinaatiota hikoilun ja hauskanpidon lomassa. Tunti sopii kaikille.

    17:00-17:30

    Bodypump®

    Virtual-tunnit LUE LISÄÄ

    (30min/60min) Les Mills- konseptitunti. Lihaskuntotunti, jossa vahvistetaan kehon suurimpia lihasryhmiä levytangolla- ja painoilla tehtävillä liikkeillä, kuten jalkakyykyillä, penkki- ja pystypunnerruksilla, hauiskäännöillä ja maastavedoilla.

    Aika Nimi ja kuvaus
    16:30-17:00

    Kuntonyrkkeily

    Virtual-tunnit LUE LISÄÄ

    (30min) Tehokas kunnonkohotustunti nyrkkeilyn alkeiden parissa. Loistava treeni myös niska-hartialle.

    18:00-18:45

    RVP 45

    Helppoa & tehokasta LUE LISÄÄ

    (45min) Lämmittelynä helppoa askellusta, jonka jälkeen harjoitetaan tehokkaasti reiden-, vatsan- sekä pakaran alueen lihaksia. Tehotreeni näille lihasryhmille. Sopii kaikille.

    19:00 - 20:00

    Bodybalance®

    Keho ja mieli LUE LISÄÄ

    (30/60min) Les Mills-konseptitunti. Jooga-, pilates- ja tai chi-liikkeistä vaikutteita saanut tunti, joka lisää liikkuvuutta, vahvistaa lihaksia, parantaa keskittymiskykyä ja rauhoittaa mieltä. Sopii kaikille.

    MOVET
    LADIES

    • Kurjenmäenkatu 3, 20700 Turku
      info@movetladies.fi
    • Myynti: puh. 040-775 8437, 040-775 8425
    • Vastaanotto: p. 040-775 8427 • info@movetladies.fi
    • Avoinna: ma–to 15.00–19.00, pe 10.00–16.00
      Avainkortilla joka päivä 5.00–23.00
      Naisten kuntosali Turku & Kaarina

    LIITY UUTISKIRJE LISTALLE

    Pysyt ajantasalla ajankohtaisista eduista ja asioistamme.

    Nyt 10€ päivät!

    Lue tarjoukset täältä!

    Tee ostokset verkkokaupasta tai suoraan kuntokeskuksesta

    www.kauppa.movetladies.fi