Ryhmäliikunta tuntikuvaukset

KEHONHUOLTOTUNNIT: ”Keho ja mieli”

BODYBALANCE®

(30/60min) Les Mills konseptitunti. Jooga-, pilates- ja tai chi-liikkeistä vaikutteita saanut tunti, joka lisää liikkuvuutta, vahvistaa lihaksia, parantaa keskittymiskykyä ja rauhoittaa mieltä.

FasciaMethod®

(60min) Kokonaisvaltaista toiminnallista liikkuvuus- ja liikehallintaharjoitte-lua, jonka tavoitteena on voimantuoton, tasapainon ja koordinaation sekä liikkuvuuden parantaminen. Keskeisiä tavoitteita tunnilla ovat rentoutumi-nen, rauhoittuminen ja keskittyminen. Harjoittelu tapahtuu rauhallisessa, tunnelmallisessa ympäristössä oman kehon rytmissä. Sopii kaikille.

Pilates

(45min) Pilates-tekniikkaan perustuva ryhmäliikuntamuoto. Oikean suoritus- ja hengitystekniikan avulla vapautat kehosi kireyksistä ja vahvistat ryhtiä ylläpitäviä lihaksia. Rauhallinen ilmapiiri ja omaan tahtiin tehtävät liikkeet takaavat sen, että jokainen pääsee tuntiin mukaan. Sopii kaikille.

KESTÄVYYSTUNNIT: ”Liikettä ja riemua”

BODYCOMBAT®

(60 min) Les Mills- konseptitunti. Itsepuolustuslajeihin pohjautuva tunti, jonka liikkeissä näkyy mm. karate, kung-fu ja thaiboxing. Mukaansatempaavan musiikin tahdissa tehdyt lyönnit ja potkut parantavat sekä kuntoa että lihaskestävyyttä.

Dance Mix

(45min) Tanssitunti, jonka tarkoituksena on pitää hauskaa ja liikkua musiikin tahdissa. Tanssi parantaa kehon koordinaatiota hikoilun ja hauskanpidon lomassa. Tunti sopii kaikille.

M.A.X.®

(30 min) M.A.X. on intensiivinen koko kehoa muokkaava ryhmäliikuntatunti, jossa hyödynnetään step-lautaa. Tämä supertehokas treeni kehittää lihashermotusta, kestävyyttä, voimaa sekä koordinaatiota. Tuntia voi verrata sporttiseen porrastreeniin. Rasvanpoltto on taattua! GO to the M.A.X.!

Suomijumppa

(45min) Helppo ja hauska tunti menevän kotimaisen musiikin tahdissa. Tunti sisältää helppoa askellusta, ilman hyppyjä/vaikeita askelkuvioita sekä lihaskunto-osuuden. Loistava kunnonkohotustunti. Sopii kaikille.

Zumba Gold®
(45min) Tunti kaikille, jotka nauttivat energisestä ilmapiiristä ja mukaansatempaavasta musiikista. Tunnilla liikutaan hieman rauhallisemmassa tahdissa, hikeä ja tehoa silti vähentämättä. Sopii kaikille.

Lihaskuntotunnit: ”Helppoa ja tehokasta”

Barre Move®

(45min) Barre Move®-tunnilla yhdistyvät klassinen baletti, jooga sekä toiminnallinen harjoittelu. Tehokas, mutta lempeä tapa harjoituttaa hyvää ryhtiä, voimaa, liikkuvuutta ja tasapainoa. Edistää kehontuntemusta ja kehonhallintaa. Et tarvitse aikaisempaa balettitaustaa, vaan tunti sopii kaikille.

BODYPUMP®
(60min) Les Mills- konseptitunti. Lihaskuntotunti, jossa vahvistetaan kehon suurimpia lihasryhmiä levytangolla- ja painoilla tehtävillä liikkeillä, kuten jalkakyykyillä, penkki- ja pystypunnerruksilla, hauiskäännöillä ja maastavedoilla. Sopii kaikille.

Kahvakuula
(30min) Kahvakuulaharjoittelu on toiminnallista ja vaikuttaa koko kehoon. Kahvakuulla tekeminen on tehokasta lihaskuntoharjoittelua, joka nostaa myös sykettä suoritusjaksoilla tehokkaasti. Sinulla ei tarvitse olla aikaisempaa kokemusta kahvakuulaharjoittelusta.

Leidit 60+
(60min) Leidit-ryhmäliikuntatunti on suunniteltu yli 60-vuotiaille. Tunti sisältää lihaskuntoa, venyttelyä ja tasapainoharjoittelua usein kuntopiirin muodossa. Mukavaa musiikkia ja reipasta menoa. Sinulla ei tarvitse olla aiempaa kokemusta ryhmäliikunnasta.

RVP
(30/45min) Lämmittelynä helppoa askellusta, jonka jälkeen harjoitetaan tehokkaasti reiden-, vatsan sekä pakaran alueen lihaksia. Tehotreeni näille lihasryhmille! Sopii kaikille.

Vatsa Selkä
(30min) Keskivartalo kuntoon! Harjoitetaan pinnallisia ja syviä lihaksia tehokkaasti. Tuo helpotusta alaselän ongelmiin, kohentaa ryhtiä ja hoikistaa vyötäröä. Sopii kaikille.

VIRTUAALI-tunnit(suomenkieliset):

Core Boxing

(40min) Core & Boxing tunti on intervallitunti, jossa sykkeitä nostetaan nyrkkeilyosuuksien aikana ja lasketellaan hetkellisesti pystyasennossa tehtävien keskikehoa vahvistavien liikkeiden aikana. Mukana lyhyitä tanssillisia osioita johdattamassa seuraavaan osioon. Noin 10min lämmittelyn jälkeen alkaa tunnin vauhdikkaampi osuus, joka kestää 20-25min. Lopuksi jäähdyttely ja palauttavat venytykset.

Core Venyttely

(30min) Tunnista noin puolet käytetään keskikehoa vahvistaviin harjoitteisiin ja noin puolet rentoudutaan venytellen. Tunti sopii kaikille.

 Dance Mix

(45min) Tanssitunti, jonka tarkoituksena on pitää hauskaa ja liikkua musiikin tahdissa. Tanssi parantaa kehon koordinaatiota hikoilun ja hauskanpidon lomassa. Tunti sopii kaikille.

Dynaaminen venyttely UUTUUS!                                                                        (25min) Rauhallinen kehonhuoltotunti, jossa avataan liikkeen kautta kehon luonnollisia liikeratoja. Toimii lämmittelynä tai treenin jälkeen palauttavana harjoituksena.

Jooga 45

(45min) Joogatunnilla tehdään monista eri joogamuodoista tuttuja asentoja eli asanoita. Jooga ei ole venyttelyä, ja kankeimmallekin löytyy sopivat liikemuunnelmat, jotka lisäävät liikkuvuutta turvallisesti ajan mittaan. Jooga tähtää vartalon suoriin linjauksiin ja parantaa ryhtiä. Kehonhuollollinen joogatunti tukee oivallisesti kaikkea muuta liikuntaa. Aiempaa kokemusta joogasta ei tarvita.

Jooga 1 UUTUUS!

(25min) Uusi, lyhyempi ohjelma joogasta luonnossa.

Kahvakuula UUTUUS!

(30min) Toiminnallinen lihaskuntoharjoittelu

Kuntonyrkkeily UUTUUS!

(30min) Tehokas kunnonkohotustunti nyrkkeilyn alkeiden parissa. Loistava treeni myös niska-hartialle.

Pilates UUTUUS!

(30min) Oikean suoritus- ja hengitystekniikan avulla vapautat kehosi kireyksistä ja vahvistat ryhtiä ylläpitäviä lihaksia ja vahvistat kehon syviä lihaksia. Rauhallinen ilmapiiri ja omaan tahtiin tehtävät liikkeet takaavat sen, että jokainen pääsee tuntiin mukaan.

Vatsa-Pakara UUTUUS!

(25min) Helppo lihaskuntotunti vatsan ja pakaran alueen lihaksille.

VIRTUAL-tunnit(englanninkieliset):

Les Mills BODYCOMBAT®
(30min/60 min) Les Mills- konseptitunti. Itsepuolustuslajeihin pohjautuva tunti, jonka liikkeissä näkyy mm. karate, kung-fu ja thaiboxing. Mukaansatempaavan musiikin tahdissa tehdyt lyönnit ja potkut parantavat sekä kuntoa että lihaskestävyyttä. Sopii kaikille.

Les Mills BODYPUMP®

(30 min/60 min) Les Mills Konseptitunti. Lihaskuntotunti, jossa vahvistetaan kehon suurimpia lihasryhmiä levytangolla- ja painoilla tehtävillä liikkeillä, kuten jalkakyykyillä, penkki- ja pystypunnerruksilla, hauiskäännöillä ja maastavedoilla.

Les Mills SH`BAM®
(30min/45min) Les Mills- konseptitunti. Hikinen ja hauska tanssitunti, jossa jammaillaan erilaisia tanssityylejä. Tanssikokemusta osallistujilla ei tarvitse olla lainkaan, halu hullutella ja nauttia hikisestä liikkumisesta on suositeltavaa. Tunti sopii vasta-alkajalle ja kokeneemmalle kuntoilijalle.

 

 

Ryhmäliikuntaohjaajat

Ryhmäliikuntaohjaajat

Johanna Alatalo Nana Tiljander Tiina Huuskonen Suvi Mäntyniemi Niina Laine Svetlana Johansson Hanna Kuvaja Janette Rautio Minna Lövgren

MOVET
LADIES

  • Kurjenmäenkatu 3, 20700 Turku
    info@movetladies.fi
  • Myynti: puh. 040-775 8437, 040-775 8425
  • Vastaanotto: p. 040-775 8427 • info@movetladies.fi
  • Avoinna: ma–to 15.00–19.00, pe 10.00–16.00
    Avainkortilla joka päivä 5.00–23.00
    Naisten kuntosali Turku & Kaarina

LIITY UUTISKIRJE LISTALLE

Pysyt ajantasalla ajankohtaisista eduista ja asioistamme.

Nyt 10€ päivät!

Lue tarjoukset täältä!

Tee ostokset verkkokaupasta tai suoraan kuntokeskuksesta

www.kauppa.movetladies.fi