Ryhmäliikunta-aikataulu

Virtual-tunnit ajastettavissa milloin vain huomioiden nykyisen ryhmäliikunta-aikataulun.

Tulosta syksyn ryhmäliikunta-aikataulu tästä

 

HUOMIO!!!

  • Les Mills Sh`bam-tanssitunti torstaisin 8.11./15.11./22.11. klo 15.30-16.15!

Aika Nimi ja kuvaus
10:00 - 10:30

Kahvakuula

Helppoa & tehokasta LUE LISÄÄ

(30min) Kahvakuulaharjoittelu on toiminnallista ja vaikuttaa koko kehoon. Kahvakuulla tekeminen on tehokasta lihaskuntoharjoittelua, joka nostaa myös sykettä suoritusjaksoilla tehokkaasti. Sinulla ei tarvitse olla aikaisempaa kokemusta kahvakuulaharjoittelusta.

10:35 - 11:05

Vatsa Selkä

Helppoa & tehokasta LUE LISÄÄ

(30min) Keskivartalo kuntoon! Harjoitetaan pinnallisia ja syviä lihaksia tehokkaasti. Tuo helpotusta alaselän ongelmiin, kohentaa ryhtiä ja hoikistaa vyötäröä. Sopii kaikille.

15:50-16:20

Flexi-bar

Helppoa & tehokasta LUE LISÄÄ

(30min) Erinomainen treeni itsessään tai yhdistettynä muuhun harjoitteluun! Ohjaaja opastaa oikeaan värähtelyliikkeen tekemiseen. Flexin värähtelyliike vahvistaa erityisesti kehon syviä lihaksia, kohentaa ryhtiä ja kehittää tehokkaasti liikunnan eri osa-alueita (liikkuvuus, koordinaatio ja tasapaino). Palautumiseen sekä niska-hartiavaivoihin erittäin tehokas. Flexillä voivat harjoitella kaikki ikään, kokoon ja kuntotasoon katsomatta. Sopii kaikille.

16:30-17:15

Fitness Pilates®

Keho ja mieli LUE LISÄÄ

(45min) Pilates-tekniikkaan perustuva ryhmäliikuntamuoto. Oikean suoritus- ja hengitystekniikan avulla vapautat kehosi kireyksistä ja vahvistat ryhtiä ylläpitäviä lihaksia. Rauhallinen ilmapiiri ja omaan tahtiin tehtävät liikkeet takaavat sen, että jokainen pääsee tuntiin mukaan. Sopii kaikille.

17:40- 18:25

Suomijumppa

Liikettä ja riemua LUE LISÄÄ

(45min) Helppo ja hauska tunti menevän kotimaisen musiikin tahdissa. Tunti sisältää helppoa askellusta, ilman hyppyjä/vaikeita askelkuvioita sekä lihaskunto-osuuden. Loistava kunnonkohotustunti.

18:30-19:00

Bodycombat®

Virtual-tunnit LUE LISÄÄ

(30min/60 min) Les Mills- konseptitunti. Itsepuolustuslajeihin pohjautuva tunti, jonka liikkeissä näkyy mm. karate, kung-fu ja thaiboxing. Mukaansatempaavan musiikin tahdissa tehdyt lyönnit ja potkut parantavat sekä kuntoa että lihaskestävyyttä. Sopii kaikille.

19:15-20:15

Bodypump®

Helppoa & tehokasta LUE LISÄÄ

(60min) Les Mills konseptitunti. Lihaskuntotunti, jossa vahvistetaan kehon suurimpia lihasryhmiä levytangolla- ja painoilla tehtävillä liikkeillä, kuten jalkakyykyillä, penkki- ja pystypunnerruksilla, hauiskäännöillä ja maastavedoilla.

Aika Nimi ja kuvaus
10:00-10:45

Barre Move®

Keho ja mieli LUE LISÄÄ

(45min) Barre Move®-tunnilla yhdistyvät klassinen baletti, jooga sekä toiminnallinen harjoittelu. Tehokas, mutta lempeä tapa harjoituttaa hyvää ryhtiä, voimaa, liikkuvuutta ja tasapainoa. Edistää kehontuntemusta ja kehonhallintaa. Et tarvitse aikaisempaa balettitaustaa, vaan tunti sopii kaikille.

11:15 - 12:00

Fitness Pilates®

Keho ja mieli LUE LISÄÄ

(45min) Pilates-tekniikkaan perustuva ryhmäliikuntamuoto. Oikean suoritus- ja hengitystekniikan avulla vapautat kehosi kireyksistä ja vahvistat ryhtiä ylläpitäviä lihaksia. Rauhallinen ilmapiiri ja omaan tahtiin tehtävät liikkeet takaavat sen, että jokainen pääsee tuntiin mukaan. Sopii kaikille.

15:30-16:15

Core Boxing

Virtual-tunnit LUE LISÄÄ

(45min) Core & Boxing tunti on intervallitunti, jossa sykkeitä nostetaan nyrkkeilyosuuksien aikana ja lasketellaan hetkellisesti pystyasennossa tehtävien keskikehoa vahvistavien liikkeiden aikana. Mukana lyhyitä tanssillisia osioita johdattamassa seuraavaan osioon. Noin 10min lämmittelyn jälkeen alkaa tunnin vauhdikkaampi osuus, joka kestää 20-25min. Lopuksi jäähdyttely ja palauttavat venytykset.

16:30-17:00

Kahvakuula

Helppoa & tehokasta LUE LISÄÄ

(30min) Kahvakuulaharjoittelu on toiminnallista ja vaikuttaa koko kehoon. Kahvakuulla tekeminen on tehokasta lihaskuntoharjoittelua, joka nostaa myös sykettä suoritusjaksoilla tehokkaasti. Sinulla ei tarvitse olla aikaisempaa kokemusta kahvakuulaharjoittelusta.

17:05-17.35

RVP30

Helppoa & tehokasta LUE LISÄÄ

(30min/45min) Lämmittelynä helppoa askellusta, jonka jälkeen harjoitetaan tehokkaasti reiden-, vatsan sekä pakaran alueen lihaksia. Tehotreeni näille lihasryhmille! Sopii kaikille.

18:00-18:45

Zumba®

Liikettä ja riemua LUE LISÄÄ

(45min)Energistä, hauskaa ja tehokasta tanssillista liikuntaa, jossa jokainen pysyy mukana ja onnistuu! Musiikkina on sekä latinalaista, että kansainvälistä tanssimusiikkia. Saat kestävyysharjoittelun edut ja nautit tanssin ilosta! Sopii myös vasta-alkajille.

19:00-20:00

Bodypump®

Virtual-tunnit LUE LISÄÄ

(30min/60min) Les Mills konseptitunti. Lihaskuntotunti, jossa vahvistetaan kehon suurimpia lihasryhmiä levytangolla- ja painoilla tehtävillä liikkeillä, kuten jalkakyykyillä, penkki- ja pystypunnerruksilla, hauiskäännöillä ja maastavedoilla.

Aika Nimi ja kuvaus
10:00-10:45

Zumba®

Liikettä ja riemua LUE LISÄÄ

(45min)Energistä, hauskaa ja tehokasta tanssillista liikuntaa, jossa jokainen pysyy mukana ja onnistuu! Musiikkina on sekä latinalaista, että kansainvälistä tanssimusiikkia. Saat kestävyysharjoittelun edut ja nautit tanssin ilosta! Sopii myös vasta-alkajille.

11:15 - 12:15

Leidit 60+

Helppoa & tehokasta LUE LISÄÄ

(60min) Leidit-ryhmäliikuntatunti on suunniteltu yli 60-vuotiaille. Tunti sisältää lihaskuntoa, venyttelyä ja tasapainoharjoittelua usein kuntopiirin muodossa. Mukavaa musiikkia ja reipasta menoa. Sinulla ei tarvitse olla aiempaa kokemusta ryhmäliikunnasta.

13:00 - 15:00

Ryhmäliikuntasali varattu

Sali varattu LUE LISÄÄ

Ryhmäliikuntasali varattu.

17:00-18:00

Bodypump®

Helppoa & tehokasta LUE LISÄÄ

(60min) Les Mills- konseptitunti. Lihaskuntotunti, jossa vahvistetaan kehon suurimpia lihasryhmiä levytangolla- ja painoilla tehtävillä liikkeillä, kuten jalkakyykyillä, penkki- ja pystypunnerruksilla, hauiskäännöillä ja maastavedoilla.

18:15-18:45

SH`BAM®

Virtual-tunnit LUE LISÄÄ

(30min/45min) Les Mills- konseptitunti. Hikinen ja hauska tanssitunti, jossa jammaillaan erilaisia tanssityylejä. Tanssikokemusta osallistujilla ei tarvitse olla lainkaan, halu hullutella ja nauttia hikisestä liikkumisesta on suositeltavaa. Tunti sopii vasta-alkajalle ja kokeneemmalle kuntoilijalle.

19:00-19:45

Barre Move®

Keho ja mieli LUE LISÄÄ

(45min) Barre Move®-tunnilla yhdistyvät klassinen baletti, jooga sekä toiminnallinen harjoittelu. Tehokas, mutta lempeä tapa harjoituttaa hyvää ryhtiä, voimaa, liikkuvuutta ja tasapainoa. Edistää kehontuntemusta ja kehonhallintaa. Et tarvitse aikaisempaa balettitaustaa, vaan tunti sopii kaikille.

Aika Nimi ja kuvaus
10:30 - 11:00

RVP30

Helppoa & tehokasta LUE LISÄÄ

(30min) Lämmittelynä helppoa askellusta, jonka jälkeen harjoitetaan tehokkaasti reiden-, vatsan sekä pakaran alueen lihaksia. Tehotreeni näille lihasryhmille! Sopii kaikille.

11:15 - 12:15

Fascial®

Keho ja mieli LUE LISÄÄ

(60min) Kokonaisvaltaista toiminnallista liikkuvuus- ja liikehallintaharjoitte-lua, jonka tavoitteena on voimantuoton, tasapainon ja koordinaation sekä liikkuvuuden parantaminen. Keskeisiä tavoitteita tunnilla ovat rentoutumi-nen, rauhoittuminen ja keskittyminen. Harjoittelu tapahtuu rauhallisessa, tunnelmallisessa ympäristössä oman kehon rytmissä. Sopii kaikille.

17:00-17:30

RVP30

Helppoa & tehokasta LUE LISÄÄ

(30min) Lämmittelynä helppoa askellusta, jonka jälkeen harjoitetaan tehokkaasti reiden-, vatsan sekä pakaran alueen lihaksia. Tehotreeni näille lihasryhmille! Sopii kaikille.

17:35-18:05

Vatsa Selkä

Helppoa & tehokasta LUE LISÄÄ

(30min) Keskivartalo kuntoon! Harjoitetaan pinnallisia ja syviä lihaksia tehokkaasti. Tuo helpotusta alaselän ongelmiin, kohentaa ryhtiä ja hoikistaa vyötäröä. Sopii kaikille.

18:15-19:15

BODYCOMBAT®

Liikettä ja riemua LUE LISÄÄ

(60 min) Les Mills- konseptitunti. Itsepuolustuslajeihin pohjautuva tunti, jonka liikkeissä näkyy mm. karate, kung-fu ja thaiboxing. Mukaansatempaavan musiikin tahdissa tehdyt lyönnit ja potkut parantavat sekä kuntoa että lihaskestävyyttä. Sopii kaikille.

Aika Nimi ja kuvaus
7:00 - 8:00

Bodybalance®

Keho ja mieli LUE LISÄÄ

(60min) Les Mills-konseptitunti. Jooga-, pilates- ja tai chi-liikkeistä vaikutteita saanut tunti, joka lisää liikkuvuutta, vahvistaa lihaksia, parantaa keskittymiskykyä ja rauhoittaa mieltä. Sopii kaikille.

 

10:00-10:45

Suomijumppa

Liikettä ja riemua LUE LISÄÄ

(45min) Helppo ja hauska tunti menevän kotimaisen musiikin tahdissa. Tunti sisältää helppoa askellusta, ilman hyppyjä/vaikeita askelkuvioita sekä lihaskunto-osuuden. Loistava kunnonkohotustunti.

15:30-16:30

Bodypump®

Virtual-tunnit LUE LISÄÄ

(30min/60min) Les Mills konseptitunti. Lihaskuntotunti, jossa vahvistetaan kehon suurimpia lihasryhmiä levytangolla- ja painoilla tehtävillä liikkeillä, kuten jalkakyykyillä, penkki- ja pystypunnerruksilla, hauiskäännöillä ja maastavedoilla.

19:00-19:45

SH`BAM®

Virtual-tunnit LUE LISÄÄ

(30min/45min) Les Mills- konseptitunti. Hikinen ja hauska tanssitunti, jossa jammaillaan erilaisia tanssityylejä. Tanssikokemusta osallistujilla ei tarvitse olla lainkaan, halu hullutella ja nauttia hikisestä liikkumisesta on suositeltavaa. Tunti sopii vasta-alkajalle ja kokeneemmalle kuntoilijalle.

Aika Nimi ja kuvaus
10:00 - 11:00

Bodypump®

Helppoa & tehokasta LUE LISÄÄ

(60min) Les Mills- konseptitunti. Lihaskuntotunti, jossa vahvistetaan kehon suurimpia lihasryhmiä levytangolla- ja painoilla tehtävillä liikkeillä, kuten jalkakyykyillä, penkki- ja pystypunnerruksilla, hauiskäännöillä ja maastavedoilla.

 

16:00-16:45

Dance Mix

Virtual-tunnit LUE LISÄÄ

(45min) Tanssitunti, jonka tarkoituksena on pitää hauskaa ja liikkua musiikin johdolla. Erilaisia musiikin johdolla tehtäviä tanssikuvioita. Tanssi parantaa kehon koordinaatiota hikoilun ja hauskanpidon lomassa. Tunti sopii kaikille.

17:00-17:30

Bodypump®

Virtual-tunnit LUE LISÄÄ

(30min/60min) Les Mills- konseptitunti. Lihaskuntotunti, jossa vahvistetaan kehon suurimpia lihasryhmiä levytangolla- ja painoilla tehtävillä liikkeillä, kuten jalkakyykyillä, penkki- ja pystypunnerruksilla, hauiskäännöillä ja maastavedoilla.

Aika Nimi ja kuvaus
16:30-17:15

Core Boxing

Virtual-tunnit LUE LISÄÄ

(45min) Core & Boxing tunti on intervallitunti, jossa sykkeitä nostetaan nyrkkeilyosuuksien aikana ja lasketellaan hetkellisesti pystyasennossa tehtävien keskikehoa vahvistavien liikkeiden aikana. Mukana lyhyitä tanssillisia osioita johdattamassa seuraavaan osioon. Noin 10min lämmittelyn jälkeen alkaa tunnin vauhdikkaampi osuus, joka kestää 20-25min. Lopuksi jäähdyttely ja palauttavat venytykset.

19:00 - 20:00

Bodybalance®

Keho ja mieli LUE LISÄÄ

(60min) Les Mills-konseptitunti. Jooga-, pilates- ja tai chi-liikkeistä vaikutteita saanut tunti, joka lisää liikkuvuutta, vahvistaa lihaksia, parantaa keskittymiskykyä ja rauhoittaa mieltä. Sopii kaikille.

MOVET
LADIES

  • Kurjenmäenkatu 3, 20700 Turku
    info@movetladies.fi
  • Myynti: puh. 040-775 8437, 040-775 8425
  • Vastaanotto: p. 040-775 8427 • info@movetladies.fi
  • Avoinna: ma–to 15.00–19.00, pe 10.00–16.00
    Avainkortilla joka päivä 5.00–23.00
    Naisten kuntosali Turku & Kaarina

LIITY UUTISKIRJE LISTALLE

Pysyt ajantasalla ajankohtaisista eduista ja asioistamme.